martes, 7 de abril de 2009

5ª Fira Internacional de Turisme


Per quint any consecutiu la Mancomunitat de la Vall d’Albaida ha participat, durant el darrer cap de setmana, en estand propi a la 5ª Fira Internacional de Turisme de la Comunitat Valenciana (TCV 2009), l’objectiu de promocionar els atractius turístics mes rellevants de la comarca.
Durant el certamen, la Mancomunitat va sortejar 6 Targetes turístiques per al programa d’Obrim les Portes de la Vall sent el guardonats:
Celia Fernandez Lelett de Paterna, Noelia Rubio Lucena d’Alacant, Francisco Javier Moreno de València, Miriam Vila Padilla de Xàtiva, Nestor Planchadell Boix de Benicassim i Vicente Montecon Valenica de Xirivella.
La Mancomunitat va donar a conèixer, a tot el públic assistent, no sols l’oferta i els nombrosos atractius naturals, culturals i monuments amb els quals compta la comarca de la Vall d’Albaida, sinó també el programa d’Obrim les portes de la Vall 2009 i la guia turística de la comarca de la Vall d’Albaida.
Durant esta Fira van passar al voltant d’unes 7.000 persones per l’estand de la Mancomunitat, les quals van recollir informació de la Vall d’Albaida, centrant les seues preferències especialment en els senders comarcals, allotjaments i en els nou productes turístics com són: la ruta del vi, la ruta gastronòmica, la ruta de les ermites, la ruta dels poblets del riu i la Vall d’Albaida en 96 hores.
Segons ha indicant el president de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, Filiberto Tortosa, “malgrat la situació econòmica en la que vivim, aquest any s’han aconseguit els objectius proposats i les valoracions a les que hem arribat són satisfactòries en aquesta cinquena edició de la fira. Des de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida continuarem promocionant i potenciant l’oferta turística de la comarca, amb la finalitat de consolidar-la com a un destí turístic d’interior”.
El president de la Mancomunitat també ha mostrat el seu agraïment “pel suport i recolzament que hem tingut per part de les empreses que ens han facilitat els seus productes, ja que sense aquesta ajuda seria impossible arribar de forma satisfactòria i positiva al nivell de promoció turística que hem obtès”.